Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

POS ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩN ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ. TO ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ;;;




POS ΕΥΘΕΙΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩN ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ.
TO ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ;;;
- δε δίνει λογαριασμό σε καμία δημόσια κρατική υπηρεσία, τι κάνει τα χρήματα που εισπράττει και πού τα διαθέτει, είναι απόδειξη της υπεξαιρέσεως δημοσίου χρήματος και αρνούμαι να γίνω συνεργός στη διαρκή αυτή απάτη.
-γνωρίζει ένα τρίτο πρόσωπο (η τράπεζα), δηλαδή ένας ΙΔΙΩΤΗΣ.., τις καταναλωτικές και όχι μόνο συνήθειες του χρήστη των καρτών.
- εξαναγκάζεται ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας..........
-αρπάζει μέρος του τζίρου μου, χωρίς να έχει συμβάλει καθόλου στα έξοδα λειτουργίας της επιχειρήσεώς μου.
-η τράπεζα, η οποία αρπάζει μέρος του τζίρου μου, δηλαδή με απλά λόγια μέρος της εργασίας και των κόπων μου, χωρίς να έχει συμβάλει καθόλου στα έξοδα λειτουργίας της επιχειρήσεώς μου.
TO ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ;;

1 σχόλια:

greecelandsmaria είπε...

ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ..ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΑΛΑN ΦΥΛΑΚΗ, ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΑ..ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ........με την Αστυνομία Αμαρουσίου, που επετράπη από το "κράτος". Σαν το Αγγελιόσημο.......ΘΥΜΑΣΑΙ;;;;;